vineri, 8 martie 2013

Prima mea postare / My first post


De-a lungul timpului, am constatat că oamenii se împart îtrei categorii fundamentale: cei simpli, care iau totul aşa cum este (care consider că sunt şi cei mai fericiţi), cei mediocri, care se străduiesc puţin la început dar renunţă repede şi perfecţioniştii, cei care nu pot trăi cu gândul că nu au făcut tot ce se putea face pentru a obţine ceea ce şi-au propus. Din care categorie faci tu parte?

Oamenii care fac parte din ultima categorie pot avea convingerea că orice activitate aparent banală va deveni, odată cu implicarea lor, o adevărată aventură. Chiar şi postarea primului mesaj pe blogul personal 

Ce mi-am propus? O colecţie de situaţii pe care le-am întâlnit şi modul în care le-am gestionat. De ce? Pentru amuzament, dar şi pentru a vă ajuta să le abordaţi altfel când ajungeţi acolo.

2 comentarii:

  1. Eu cred ca pana acum, am fost in toate categoriile, in functie de situatie, bineinteles, dar cea in care ma regasesc in prezent este a treia. Pentru ca trebuie sa luptam pentru ceea ce vrem, ca sa nu ramanem simpli si mediocri. Pentru ca trebuie sa facem cumva sa evoluam in fiecare zi ca sa devenim tot mai buni. Pentru ca avem creier si e pacat sa nu il folosim la capacitate maxima cat mai des :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci bine ai venit! Dacă ai experienţe similare şi vrei să le povesteşti să mă anunţi :)

    RăspundețiȘtergere